mandag 18. april 2016

Smykkedesign - ferdig produkt

Hei! No har eg runda av oppgåva mi med smykkedesign og sit igjen med både eit smykke og eit armbånd. Armbåndet er laga i samme stil som smykket, berre i ein litt annan vri. Her er det også blonder og perler som er det gjennomgåande materiale eg har brukt. Dette skaper ein heilhet i arbeidet og eg føler smykket og armbåndet utfyller kvarandre.

Det eg liker med smykkedesignet mitt er kor lett dei er å feste på. Bårelåsen gjere det enkelt og greit å både ta av og på smykket og armbåndet. Dette er ein funksjon som er praktisk og unik. Dessutan likar eg godt måten perlene, som heng nedover, skapar ein fri stemning. Når ein ber smykket rundt halsen og armbåndet rundt handa, er det som om perlene strekker seg utover og symboliserer ein glad og åpen energi.

Eg er veldig nøgd over at eg valgte å sy diamantperlene på smykket også. Dette likte eg fordi dei skinner veldig fint, noko som gjer at ein legg meir merke til smykket. Å lage eit produkt som nesten er usynlig og kjedelig, er det ingen vits i. Dette produktet skal dominere over eit ellers normalt klesplagg utan dekor. Armbåndet er litt meir rolegare i form og utrykk. Dette gjorde eg fordi at ein ofte har mykje annet på ein arm frå før - ringer, lakkerte negler, klokker osv - og tenkte at det då fort ville blitt litt for voldsomt med eit armbånd som stakk seg for mykje fram.

Ettersom sjølve kjerna i smykkedesignet mitt består av den svarte blonda, er det derfor veldig lett for at det blir bøyd. Dette kan ver både både positivt og negativt. Ulempa vil nok ver at om ein ikkje legg smykket ifrå seg på ein passande plass, vil det få feil form. Dette merka eg når eg skulle frakte det med meg i veska, det blei raskt misbøyd fordi eg bretta det saman og la det nedi. Likevel er det veldig lett å få formen tilbake og det kan jo ver ein fordel at det er såpassa mjukt og lett å kontrollere.

Så kjem den delen der eg er nøydt til å komme på eit navn. Dette syns eg er den vansklegaste delen ved å skape eit design, fordi navnet skal liksom ver prikken over i-en samtidig som det skal fortelje noko om sjølve produktet. Eg liker ikkje titler som er for åpenbare, fordi det er kjedelig og lite originalt. Derfor pleier eg å bruke litt tid på å faktisk finne fram til eit passande navn. Eg liker ein tittel som kan skape undring hos mottakaren, kanskje ved bruk av ein metafor eller ved å sette saman ord som vanligvis ikkje pleier å stå saman. I den ekte verden ville jo dette vore eit produkt eg ville prøvd å få solgt og då er det viktig at navnet vekker interesse, samtidig som det gir ein peikepinn på kva for eit produkt det er. Derfor endte eg opp med navnet Midnattsbånd  på smykkedesignsettet mitt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar