onsdag 6. april 2016

Smykkedesign - prosess

Hellu, då var me i gong i igjen i design og arkitektur, etter to veker med ferie. Før ferien, byrja me så vidt på den nye oppgåva som er smykkedesign, og som vanlig er dette ei oppgåva som går over eit bredt felt. Med smykkedesign meiner me ikkje berre eit vanlig smykke, men også anna kroppspynt som armbånd, ring eller hårbånd. Eg skissa litt diverse utkast, før eg fekk ein klar ide i hovudet om kva eg ville lage. Den var ikkje særlig god å skisse ned, men planen var klar for meg. Eg var heima og fant fram dei ulike materiala eg trengte deriblant blonder og perler, dessutan fekk eg låne bårelås av skulen.

Det første eg gjorde var å sy ein beige blondekant over den svarte. Dette var eit pirkete arbeid, men det er kjekt å sy og gjekk greit å få unnagjort. Etterpå måtte eg sy fast bårelåsen i kvar ende av smykke. Eg ville det skulle ver intesittande rundt halsen og det var derfor litt vanskelig å få ein passande omkrins. Tanken bak å bruke bårelås var at dette skulle ver eit smykke som ein enkelt kan ta av og på. Mange smykke kan ver litt vriene å få på seg og ein bårelås vil derfor løyse det problemet.

Då dette var gjort sydde eg på perlene. Eg hadde mange fargar å velje mellom og dessutan finnes det utallige med forskjellege formar også. Eg valgte lange perler fordi eg visste at eg skulle bruke ei stor perla i enden og då tenkte eg at dei lange perlene ville holde denne meir på plass. Blåfargen på desse passa dessutan godt saman med dei svarte blåndene, fordi det blei ein slags slektskap mellom dei to fargane, samtidig som dei ikkje gjekk i ett.

Etter å ha fått ferdiggjort smykket innsåg eg at eg enda har nokre timar til disposisjon og tenker å lage eit armbånd i samme stil. Dette vil skape ein meir heilhet og produktet mitt vil komme betre fram, som ein fin serie. Resultat og vurdering kjem seinare på bloggen.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar