onsdag 13. januar 2016

Vespa scooteren

Vespa scooteren er ein scooter som nok mange kjenner til. Produksjonen av den starta i 1946, og i dag blir den berre meir og meir populær. Den er stilig og finnes i mange fargar og design. Mannen bak scooteren er Corradino D'Ascanio, som var ein italiensk ingeniør. Han har også designa det første italienske helikopteret og var svært interessert i ting som kunne fly. Grunnen til at han designa Vespaen, var fordi han trudde at alle scootere var skitne og ukomfortable, dette ville han ha ei endring på og bestemte seg for å lage noko nytt!

























Ein av vespa scootarane som eg synes var stilig var denne. Den er i ein behagelig babyrosa farge, med kvitt sete og detaljer i sølv/grå. Eg likte denne fordi den var søt og tøff på samme tid. Fargen symboliserer nok til at det er ei jente som ville ha kjøpt den. 

Formen er moderne i og med at den ikkje har den skjermen framme, som den orginalt blei designa med. Eg synes at materialet får scooteren til å verke som om den veger ingenting, som om den er lagd av plast. Eg er litt usikker på kva den faktisk er lagd av. Den ser lett og enkel ut og verkar veldig fristande å kjøre på i ein varm sommardag. 

I forhold til heilheten meiner eg at materiale og fargen passar godt saman. Babyrosa og kvitt er ofte fargar me forbinder med små born, og med tanke på kor lett og enkel dette materialet framstår, synes eg det ser fint ut. Det hadde nok ikkje passa å hatt ein mørk og tung farge, på denne modellen her. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar