mandag 1. februar 2016

Lampedesign; ferdig resultat

Hellu! I dag limte eg saman lampen og var borte på butikken og kjøpte lyspære. Herlighet, så mange ulike pærer det var å velge mellom! Dei var i ulike former, størrelser og styrke i watt, så eg måtte bruke nokre sekunder til å tenke gjennom kva det var eg eigentleg ville ha. Heldigvis kunne ho på butikken hjelpe meg og eg fekk lov til å teste pæra, så eg fant den perfekte! Denne syns eg gav best mulig lys, uten at det blei for sterkt. Heima prøvde eg ei pæra, men den syns eg blei så sterk at den skinte alt for mykje gjennom stoffet, eg ville ha meir ein mellomting.






































Eg syns resultatet blei tøft, eg er litt stolt over å ha lagd den. Tross alt var det berre ein gammal lampe eg demonterte fullstendig, noko blått stoff frå loftet og ein tilfeldig stein som låg ute, som danna noko heilt nytt og funksjonelt. Det som er litt dumt med produktet, er at malinga flassar litt av på ledningen. Det var den største utfordringa mi, å få den til å holde seg fin.

Lampen fekk eit orginalt preg over seg, med tanke på den spesielle forma på lampeskjermen og steinen. Den er også veldig ulikt noko eg vanligvis ville lagd, ettersom eg pleier å lage veldig elegante og stilreine produkt. Likevel vil eg seie at det gøyale over lampen er stiligt og interessant å sjå på, heilheten syns eg er god. Ein kan sjå at mønsteret i lampeskjermen går igjen nede på steinen. Ellers syns eg lampen er herlig! Den er navngitt Hetten.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar